OM DU IKKE KAN KAN BESØKE OSS, KAN DU TRYGT KJØPE PÅ VÅR NETTBUTIKK

Som både faghandel, og ansvarlig bedrift, vil vi gjøre vårt ytterste for at du som kunde skal bli fornøyd med både valget av produkt, og leveringen av det du har bestilt.

Vi vil derfor umiddelbart etter mottatt ordre fra deg, kontakte deg på telefon eller e-post for å forvisse oss om at det produktet du har bestilt er det du egentlig trenger, og at alle detaljer vedrørende montering/ eventuelt ekstra utstyr gjennomgås. Om vi grunnet travelhet ikke kommer tilbake innen neste dag, ring oss på 97187181.  Skulle vi komme til at det produktet du har valgt og betalt for ikke er det optimale valget for deg som kunde, vil vi avregne prisen om du heller ville velge et annet, eller annen løsning. Vårt utvalg innen ovner og peiser er stort, og vi kjenner til det meste du måtte ha av faglige spørsmål, og kan oftest ved hjelp av foto og skisser kunne svare. Skulle du i denne fasen finne ut at det du helst ønsker å trekke deg fra hele kjøpet, vil vi refundere pengene du har betalt.

Det samme om vår leverandør ikke kan levere produktet du har betalt for, eller om valutamarkedet kollapser så prisen endrer seg.  Endelig pris kan vi først få etter å ha vært i kontakt med vår aktuelle leverandør. Dette er noe vi ikke er herre over, og vi beklager dette.

Etter at  vi har gått gjennom med deg som kunde det som er viktig for valg av produkt og monteringsløsning, settes det i endelig ordre, det vil si vi kobler inn en eller flere av våre leverandører, for det er ikke alt vi har på eget lager. Du får da revidert ordrebekreftelse av oss med beskrivelse av hva som leveres fra hvem i tilfelle det skal leveres fra flere, samt stipulert leveringstidspunkt. Eksempel kan være pipe fra en leverandør, og ovn fra en annen. Vi går også gjennom praktiske forhold vedrørende leveringen. Vi kan gjerne levere en peis om det så er til Galdhøpiggen om du har hytta plassert der. Det er bare spørsmål om utfordring og pris.

Når du får varene, er det viktig å sjekke omgående om det er transportskader, og senest samme dag som varen er mottatt. Dette grunnet transportøren må ha rask tilbakemelding. Noter gjerne på fraktbrevet og si fra til sjåføren om det oppdages ved mottakelse, eller pakk snarest mulig ut produktet for å se etter om det er noe som er skadet.

I monteringsfasen eller når ovnen tas i bruk, kan det hende du trenger råd og veiledning. Du kan da ringe oss på 97187181, og skulle det være spørsmål ikke vi kan svare på, vil vi kontakte vår leverandør for å få svar på dine spørsmål.

Alt dette uten kostnad for deg som kunde!

Du kan derfor trygt bruke Ebriola som nettbutikk og leverandør!

Bor du i Hallingdal, avtal tid til å få gratis rådgivning i vår butikk på Torpo. INFO.

De produktene du finner på vår side, er ikke alle produkter vi kan levere, kun eksempler.

Gå tilbake til start her

 

 

Main Menu